Laba diena,
Trečiadienį, 2024-08-21 d. 18.35 val mes su žmona
nusipirkome vaisių serviravimo dėklą už 47,65 eur. Šeštadienį
VAKARE turėjome eiti į svečius ir įteikti tą dėklą dovanų.Nupirkome vaisių ir
sudėjome į dėklą vaisius. Po valandos norėjome supakuoti viską į celofaną ir
viršuje surišti su juostele. Priėję prie dėklo pastebėjome , kad apatinė lėkštė
skilo keliose vietose. Likome be dovanos. Nuotaika sugadinta, o laiko nupirkti
dovanos jau nebeliko. Liko nuoskauda, todėl nusprendėme grąžinti nekokybišką
prekę, nes ji tikrai neatlieka savo paskirties, į ją vaisių dėti negalima - per
trapi.
Todėl kaip taip atsitiko iškarto šeštadienį ryte
nuvažiavau į parduotuvę Panoramoje ALANDEKO, dirbo ta pati pardavėja,
kuri mums pardavė vaisinę, pasakė, kad gražinimo nebus , o jeigu ir galėtų būti
, tai tik pirmadienį , kai bus parduotuvės vedėja. Pirmadienį ryte
nuvažiavau pas juos vėl , paklausiau kaip galiu pamatyti vedėją į tai man buvo
atsakyta, kad vedėja apie viską žino, bet jokių gražinimų nebus.
Nupirktą brokuotą vaisinę su čekių palikau UAB ‘’ALAN DEKO’’
parduotuvėje.
Kopija čekio ir nuotrauka brokuotos prekės prisegtame faile.
Norių sužinuoti ar iš tikrujų galima taip elgtis su
pirkėjais?
Ar iš tikrujų galima priekiauti nekokybiškomi prekėmis
ir už tai neatsakyti?.
Jeigu ant lėkštės padėjus 1kg vynuogių jinai suskylo , tai
kam skirta šita lekštė
Jokio raštiško skundo jiems nerašiau , nes nebuvo žmogaus
kuris ta skundą priimtu.
Įtrukusia lėkštė ant stovo neuždėjau nes bijojau ,kad
subirės…..
Įmonės duomenys:
UAB ‘’ALAN DEKO’’ Panoramoje
Saltoniškių g. 9, Vilnius
Įmonės kodas 300077341
PVM kodas LT100001423810
Aš visdėlto galvuojų , kad Lietuvoje taip elgtis negalima.
Laukiu pagalbos iš Jusų.
Pagarbiai / Best
regards,
Vitoldas Kochanovskis
Mobilusis / mobile
+370 699 333 57
El. paštas / e-mail: