MADAI.LT | Dėl prekių gražinimo ir pinigų susigražinimo |
2024-08-08 buvo užsakytos priekes iš madai.lt svetainės. Už priekes apmoketa bankiniu pavedimu 68,98 eurų, nuskaičiuota i MB Amadinos, Madai .lt.(gavejo banko sask.nr LT767044060007976010).Užsakimo nr #2420
Niekur neminima, kad prekė siunčiama iš Kinijos ir siuntimo terminas 7-14 dienų.
Priekes gavau 2024-08-20d paštomatu.Gautos priekes jau pakuotėje susiglamžiusi, dregnos ir su siuvimo brokais. Visiškai neatitinka aprašimui, neatitinka dydžio lenteles, niera etikečiu, tai del medžiagos sudeti net neimanoma spresti. Parašius pardavejui , gavau atsakima po ilgu susirašinejimu, kad reikia siusti į Kinija, ir siuntimas iš mano lešu. Pačiam pslp madai.lt aprašyta kad jejgu prieke nekokibiška arba su defektais, pardavejas atsako už siuntima atgal.
Sutinku siusti prieke Lietuvoje, bet ne i Kinija apmokant pačiai (ka sužinuojau tik kilus ginčui)
Noriu gražinti nekokybiškos priekes ir atgauti savo pinigus. Tuo pačiu pagrindu skundas nebuvo sprendžiamas arba išsprestas kitoje skundus nagrinejancioje institucijoje.
Pridedu kopija bankinio pavedimo del apmokejimo.
MADAI.LT pateiktas atsakymas.
Sveiki,
Dėkojame, kad skyrėte laiko išreikšti savo nuomonę ir kantriai laukėte mūsų atsakymo. Suprantame, kad Jūsų pageidavimas grąžinti prekę yra svarbus ir mes norime užtikrinti, kad būtumėte patenkinta mūsų paslaugomis.
Prekių pristatymo terminas nurodytas mūsų elektroninėje parduotuvėje: https://madai.lt/pages/prekiu-pristatymas
Buvome informuoti, jog klientė nori grąžinti prekę.
Kad klientai nepatirtų papildomų rūpesčių ir išlaidų grąžinant prekę, visada pasiūlome alternatyvą. Klientams su siūlomu pasiūlymu nesutikus, atliekame pinigų grąžinimą ir leidžiame pasilikti prekę.
Apie siuvimo broką mes buvome informuoti tik vėliau. Po informacijos gavimo, nedelsiant užregistravome pinigų grąžinimą.