Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Roslove | Netinkama preke ir jokio komunikavimo del grąžinimo |

Liepos 13 dieną internetinėje svetainėje Roslove buvo užsakyta moteriška laisvalaikio lininė liemenė du kostiumų komplektai. Kai siųnta buvo išpakuota pamatėme, jog atėjo visai kitokia prekė nei užsakyta. Liepos 22 dieną parašėme elektroninį laišką, jog arba norėtume gražinti ir gauti reikiamą prekę arba atgauti pinigėlius. Prie laiško buvo pridėta užsakymo nuotrauka ir gautos prekės nuotrauka. Visgi, atsakymai buvo reti ir nelogiški, visiškai ignoruojamas faktas apie kitą prekę ar pinigų grąžinimą. Laiškai parašyti lyg su vertėju. Paskutinį laišką išsiuntėme liepos 31 dieną aiškiai nurodant grąžinti pinigus ir klausiant koks grąžinimo adresas, bet deja jokio atsako nebesulaukėme.  Skundas dėl to paties dalyko pateikiamas pirmą kartą ir nebuvo nagrinėjamas.

Internetinės parduotuvės linkas : https://www.roslove.shop/