Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Vinted UAB | Vinted užblokuota paskyra |

Sveiki, Vinted užblokavo mano paskyrą dėl pasak jų, trijų įkeltų neautentiškų  / neoriginalių prekių, nors identiškų prekių, įkeltai kaip mano, pilna jų platforma, taip pat mano prekė turi visas autentiškumą įrodančias etiketes. Dėl antros įkeltos prekės tikrai nesu tikra, nes ją buvau gavusi dovanų, tačiau kokia buvo mano pirma įkelta neautentiška prekė vinted vengia atsakyti ir pateikia man tik šabloninius atsakymus, todėl turiu pagrindo manyti, kad jie net negali iki galo pagrįsti, kodėl mano paskyra buvo užblokuota. Esu labai senai registruotas narys, turintis virš 200 teigiamų atsiliepimų. Be to, turėjau užsakytų paslaugų, kurias jau buvau apmokėjusi ir dabar praradau pinigus, už tai, kad buvau užblokuota nepateikiant jokio svaraus pagrindo. Jų puslapyje pilna klastočių ir jomis prekiaujančių žmonių, tačiau asmenys, kurie tikrai prekiauja originaliais daiktais, yra blokuojami, nieko neaiškinant ir pateikiant tik šabloninius atsakymus. Kad įrodyti prekės autentiškumą, prašoma pirkimo kvito, nors prekė pirkta prieš daug laiko ir niekas tikrai taip ilgai kvitų nesaugo. Prekės autentiškumą įrodo visos ant jos esančios etiketės, taip pat kad penkta įkelta prekė, būtent to prekinio ženklo, yra identiška manajai, skiriasi tik spalvos ir dydžiai. Todėl nelabai suprantu, kur yra teisybė ir kaip išsiaiškinti iki galo visas priežastis, kodėl buvau užblokuota, tuo labiau, tikrai nebuvo trijų neautentiškų prekių mano paskyroje, kaip kad teigia vinted, ir jie net nesugeba atsakyti, kokia buvo ta pirmoji prekė. Prie nuotraukų pridejau savo fotografuotą prekę, tuomet kitur parduodamas prekes su identišku logotipu (ralph lauren naudoja du logotipus, didesnį ir mažesnį), ir prekes, identiškas manajai, kurios sėkmingai įkeltos į vinted.