Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Madai lt pateiktas atsakymas.

Sveiki,
Dėkojame, kad skyrėte laiko išreikšti savo nuomonę ir kantriai laukėte mūsų atsakymo. Suprantame, kad Jūsų pageidavimas grąžinti prekę yra svarbus ir mes norime užtikrinti, kad būtumėte patenkinta mūsų paslaugomis.

Prekių pristatymo terminas nurodytas mūsų elektroninėje parduotuvėje: https://madai.lt/pages/prekiu-pristatymas

Buvome informuoti, jog klientė nori grąžinti prekę dėl prastos kokybės. Apie siuvimo broką mes nebuvome informuoti.
Kad klientai nepatirtų papildomų rūpesčių ir išlaidų grąžinant prekę, visada pasiūlome alternatyvą. Klientams su siūlomu pasiūlymu nesutikus, atliekame pinigų grąžinimą ir leidžiame pasilikti prekę. Klientei pinigų grąžinimas buvo atliktas.


Dėl grąžinimo kainos mes negalime suteikti tikslios informacijos, kadangi kaina ir siuntimo laikas priklauso nuo to, kokią siuntų tarnybą klientas pasirenka.

Pagarbiai,
Ieva
Madai.lt klientų aptarnavimas