2024-06-28 buvo pateiktas užsakymas iš puslapio www.mega24.lt. Užsakymo nr. #1020. Užsakymo suma 59,80 eur. Gautas patvirtinimas apie užsakymo priėmimą ir gautą apmokėjimą. Per nurodytą terminą prekių negavau. Su parduotuve negalima susisiekti. Parašius laišką el.p. adresu iš kurio gavau patvirtinimą, ir kuris yra nurodytas įmonės pateiktose kontaktuose (info@mega24.lt), ateina pranešimas, kad pristatyti laiško neįmanoma. El. puslapyje nurodytas telefono nr. (865822290) nepasiekiamas. Parašius per mesengerį ir watsap taip pat negaunu jokių atsakymų dėl užsakymo. Pabandžius dar kartą patikrinti užsakymo procedūrą, dabar jau nurodo gavėją (Kristijonas Grigauskas individuali veikla nr. 1276018). Užsakymo negaunu jau virš mėnesio. 2024-07-11 per vartotojų teisių informacinę sistemą kreipiasui į pardavėją, tačiau atsakymo per nurodytą 14 d. terminą negavau. Teikių skundą bei prašymą grąžinti už prekes sumokėtus pinigus (59,80 eur).