06.03 el. parduotuvėje Zuza.lt užsakiau stogelį, buvo apmokėta su pristatymu į namus. Baigėsi pristatymo terminas ir 06.14 paskambino pardavėjo atstovas, ir informavo, kad stogelio man nepristatys, kadangi jis gali sudužti, ir informavo, kad turiu užpildyti pinigų grąžinimo formą. 06.17 pinigų grąžinimo formą užpildžiau. El. parduotuvės online konsultantas atsakė, kad pinigų grąžinimo forma gauta. Praėjus pinigų grąžinimo terminau, ir neatgavus sumokėtos pinigų sumos, buvo susisiekta su pardavėju telefonu, atsakymai nekonkretūs, šabloniniai. Bandant susisiekti telefonu dar po kelių dienų, mano telefonas buvo užblokuotas. Tuomet buvo išsiųstos keturios užklausos el.paštu pagalba@zuza.lt į jas gauti nekonkretūs atsakymai, ir pinigai iki šiol negrąžinti. Užsakymo patvirtinimą, pavedimą ir susirašinėjimus prisegu.