2024-07-08 internetinėje
parduotuvėje MADAI.LT įsigijau du kostiumėlius. Po sumokėjimo buvau nukreipta į
siuntos sekimo numerį iš Kinijos. Parašiau elektroninį laišką internetinei
partuotuvei, kodėl siunta nukreipta į Kiniją ir gavau atsakymą iš Agnės, kad
prekių tiekėjas yra Kinija. Agnės paklausiau, o jeigu man prekės netiks, kaip
galėsių grąžinti prekę, atsakė, kad prekes galėsiu grąžinti į jų norodytą
pašatomatą.
Tik gavusi
siuntą, pamačiusi drabužių kokybę – IŠSIGANDAU, kai vieno vasariško kostiumėlio
kaina yra 39,99 EUR. Visiška tragedija! Nedelsiant parašiau el.laišką, kad noriu grąžinti
prekę. Atsakymas buvo, kad negali būti grąžinta, kadangi tai yra pižamoms
priskiriamas komplektas. TAČIAU įsigytas kostiumėlis net nebuvo priskirtas jų
puslapyje prie pižamų komplekto ir negana to PREKĖS ATKELIAVO BE ETIKEČIŲ!!!
Antro kostiumėlio
išvis negavau ir sakė bus grąžinti pinigai – PINIGŲ NEGRĄŽINO !!!
PARDUOTUVĖ
VISIŠKAI IGNORUOJA MANO LAIŠKUS dėl kostiumėlio, kurį noriu grąžinti ir NEGRĄŽINA
PINIGŲ UŽ NEGAUTĄ KOSTIUMĖLĮ.
Perskaičiusi atsiliepimus
rekvizituose supratau, kad gražiuoju būdu neatgausiu savo 79,98 EUR, todėl dalinuosi savo patirtimi
čia, kreipiuosi į vartotojų teises ir ePoliciją. TIKRAI TAIP NEPALIKSIU,
AFERISTAI !!!