Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Amadinos, MB Ma | Grąžinti pinigus |



2024-07-08 internetinėje
parduotuvėje MADAI.LT įsigijau du kostiumėlius. Po sumokėjimo buvau nukreipta į
siuntos sekimo numerį iš Kinijos. Parašiau elektroninį laišką internetinei
partuotuvei, kodėl siunta nukreipta į Kiniją ir gavau atsakymą iš Agnės, kad
prekių tiekėjas yra Kinija. Agnės paklausiau, o jeigu man prekės netiks, kaip
galėsių grąžinti prekę, atsakė, kad prekes galėsiu grąžinti į jų norodytą
pašatomatą.



 



Tik gavusi
siuntą, pamačiusi drabužių kokybę – IŠSIGANDAU, kai vieno vasariško kostiumėlio
kaina yra
39,99 EUR. Visiška tragedija! Nedelsiant parašiau el.laišką, kad noriu grąžinti
prekę. Atsakymas buvo, kad negali būti grąžinta, kadangi tai yra pižamoms
priskiriamas komplektas. TAČIAU įsigytas kostiumėlis net nebuvo priskirtas jų
puslapyje prie pižamų komplekto ir negana to PREKĖS ATKELIAVO BE ETIKEČIŲ
!!!



 



Antro kostiumėlio
išvis negavau ir sakė bus grąžinti pinigai – PINIGŲ NEGRĄŽINO
!!!



 



PARDUOTUVĖ
VISIŠKAI IGNORUOJA MANO LAIŠKUS dėl kostiumėlio, kurį noriu grąžinti ir NEGRĄŽINA
PINIGŲ UŽ NEGAUTĄ KOSTIUMĖLĮ.



 



Perskaičiusi atsiliepimus
rekvizituose supratau, kad gražiuoju būdu neatgausiu savo 79,98 EUR, todėl dalinuosi savo patirtimi
čia, kreipiuosi į vartotojų teises ir ePoliciją. TIKRAI TAIP NEPALIKSIU,
AFERISTAI
!!!

Amadinos, MB Ma pateiktas atsakymas.

Sveiki,

klientė dėl grąžinimo kreipėsi liepos 18 d. Buvo informuota, kad už neturimą prekę jai bus grąžinti pinigai, taip pat dėl netikusios prekės liepos 22 d. jai buvo nurodyta kaip gali atlikti grąžinimą. Gavus iš klientės grąžinamos prekės siuntos numerį klientė buvo informuota, kad pinigų grąžinimas jai bus atliktas į banko sąskaitą iš kurios buvo atliktas mokėjimas per 3-5 d.d. nuo siuntos gavimo.