Atlikau du užsakymus iš puslapio Nidosmada.lt, vieną užsakymą, kurio suma yra 26,29€ sudarė vienas laisvalaikio kostiumėlis (mėlynas), kitą užsakymą, kurio bendra suma yra 53,44€ sudarė laisvalaikio kostiumėlis (orandžinis) (24,98€) ir suknelė (28,46€) (pridedu užsakymo santraukų nuotraukas). Prekės atėjo visos atskirai, viena pažeistoje pakuotėje. Visos prekės yra itin nekokybiškos, užsakytos iš aliexpress tinklapio ir atsiustos tiesiogiai iš jo, neatitinkančios nei pardavėjo puslapyje nurodytų nuotraukų, nei aprašymų, nei dydžių, nei išmatavimų. Negana to viena is prekių atėjo brokuota, vieno iš laisvalaikio kostiumėlio viršutinė dalis nugaroje plyšusi per siūlę. Kreipiausi į pardavėja jų puslapyje nurodytu el. pašto adresu jau 3 kartus (2024.07.01, 2024.07.08 ir 2024.07.15) norėdama gražinti visas minėtas prekes, pridėjau ir broko nuotraukas, tačiau jokio atsakymo vis dar nesulaukiau (pridėtu el. laiškų kopijas). Pardavėjas į laiškus neatsako, ignoruoja, nekomunikuoja, nesiteikia suteikti nei atsakymų apie susiklosčiusias situacijas, klausimus apie užsakymus, nei suformuluoti ar priimti grąžinimų, akivaizdžiai vengia betkokios atsakomybės (iš panašių skundų šiam pardavėjui suprantu, kad toks atvejis kartojasi jau ne pirmą ir ne antrą kartą).
Taigi, norėčiau pagaliau sulaukti atsakymo iš pardavėjo ir atgauti pinigus už visas minėtas nekokybiškas prekes, t.y. 79,73€.
MB Vilvid LT Nidos mada | Nidosmada.lt pateiktas atsakymas.
Laba diena, atsiuntėme grąžinimo informaciją Jums el. paštu. Fiziškai nespėjome Jums atrašyti anksčiau.
Pagarbiai