2024 m. gegužės 31 d. UAB “iDeal LT” įsigijome ausines Apple AirPods Pro (2nd gen) (SLJ0WPC7V62). Deja, šios ausinės pasirodė esančios nekokybiškos. Pagrindinės problemos, su kuriomis susidūrėme, buvo šios:
Šias ausines su nurodytomis problemomis į garantinį servisą pristatėme jau tris kartus, pateikdami sutrikimų įrodymus telefono ekrano nuotraukų („print screen“) forma. Visus tris kartus serviso technikai teigė, kad jokių sutrikimų neužfiksavo. Po serviso apžiūros problemos toliau kartojosi.
Paskutinį kartą ausines į servisą pristatėme šių metų gegužės 29 d.. Tačiau ir vėl gavome standartinį atsakymą, kad jokių gedimų neužfiksuota. Todėl nusprendėme šias ausines grąžinti arba pakeisti jas naujomis. Tačiau UAB „iDeal LT“ nesutinka grąžinti pinigų arba pakeisti prekę nauja. Paprašius raštu paaiškinti, kodėl gedimai, kurie buvo užfiksuoti telefono ekrane, nebuvo pašalinti, iki šiol atsakymo nesulaukėme.
Esame ignoruojami, į mūsų laiškus neatsakoma. Ausinės vis dar likusios servise.
Prašome jūsų pagalbos sprendžiant šią problemą. Tikimės, kad su Jūsų pagalba išspręsime šį ginčą taikiuoju būdu.