Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

UAB "VARLE" | Dėl gautos sugadintos prekės |

Užsisakinėjau SAMSUNG GALAXY A53 5G ENTERPRISE EDITION Juodas 128GB iš varlės.lt 
Telefonas 2024-06-18 atėjo apgadintas (išsipūtusi baterija , telefonas nesikrovė), tapačią dieną jų puslapyje užpildžiau pinigų grąžinimo formą ir man buvo parašyta , kad su manimi susisieks per 2 darbo dienas , bet taip niekas ir nesusisiekė.2024-06-25 Parašius jiems asmeniškai buvo atsakyta , kad pats turiu atvykti į servisą su savo preke.Atvykęs su telefonu servise man pasiūlė atlikti telefono diagnostika pas juos ,  bet tai užtruktu savaite laiko arba nuvykti į ozę esantį servisą MTTC, kur tai užtruktų valandą laiko ten ir nuvažiavau .Nuvykęs į MTTC paprašiau atlikti telefono diagnostiką man ją atliko ir man tai kainavo 18  eurų.Kitą dieną  2024-06-26 kai atvykau   į varlės servisą man pasakė , kad mano apžiūros lapas netinka ir siūlė vėl vykti į tą patį servisą  vėl  arba laukti telefono diagnostikos pas juos savaitę laiko.Aš norėčiau , kad man grąžintu pinigus už telefoną ir pinigus už patikrą servise.


UAB "VARLE" pateiktas atsakymas.

Sutinku