Birželio 4 d. madosmelodija.lt užsisakiau sukneles.
Pirmiausia nebuvo informacijos, kad prekės keliaus iš Kinijos. Tą pamačius, bandžiau prašyti, kad visai pakeistų galutinį adresatą ir man net nesiųstų ar atšauktų prekę, teigė, kad to nebeįmanoma daryti, nors prekes gavau tik birželio 20 d.
Visos prekės nors ir buvo tvarkingai supakuotos, tačiau be mums įprastų etikečių.
Nors prekės imtos atsižvelgiant į dydžių lentelę, kai kurios tikrai neatitiko dydžių, medžiagų kokybė prasta.
Birželio 20 dieną parašiau, kad pasiliksiu kai ką, kitas prekes noriu grąžinti. Perkant buo minėta, kad reikia parašyti el. laišką ir taip gauti grąžinimo formą. Gavau atsakymą, pasiūlymą gal noriu pakeisti prekes, atsisakius ir dar kartą patvirtinus, kad noriu grąžinti, o ne keisti toliau negavau jokio atsakymo.
Birželio 21 d. dar kartą parašiau, kad noriu grąžinti, vis dar tyla. Telefono numeris nepasiekiamas. Pats puslapis dabar nutraukęs veiklą, facebook platformoje taip pat neatrašinėja.
Šiai dienai, kadangi patvirtino laiškuose nėra nurodytų kainų, puslapis neveikia, noriu grąžinti netinkamas sukneles ir atgauti sumokėtą sumą: 218,74 Eur.