Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Elegare | “Elegare” negrąžina pinigų, už nekokybišką prekę |

Gegužės 27d. užsisakiau lininę suknelę iš internetinės parduotuvės “Elegare”.Prekė buvo gauta 2024-06-07. Išpakavus siuntinį pamačiau, jog suknelė neatitinka aprašymo,kadangi medžiaga buvo 100%sintetika(poliesteris). Susisiekiau el.paštu su pardavėju,dėl prekės grąžinimo, tačiau pardavėjas nesutinka grąžinti pinigų už prekę, o siūlo keisti i kita dydį, spalvą ar panašų drabužį. Sąskaitos faktūros taip pat neatsiunčia, nors buvo prašyta nekartą. Pridedu susirašinėjimą ir atliktą mokėjimą bankiniu pavedimu.