Rašau dėl patirtų išlaidų kompensavimo dėl neatvykusio autobuso. Mūsų neatvyko paimti autobusas, kuris turėjo atvykti 18.10 val. ir teko kviestis taxi. Sumokėjome 45 Eur. Yra čekis. Prisegu nuotrauką. Apie 18.23 val. vietos laiku skambinausi gidei Anna, kuri pradžioje norėjo nusimesti atsakomybę ir nurodė skambinti karštąja linija. Su kita darbuotoja pakalbėję rusų kalba sulaukėme iš jos atsakymo, kad gidė Anna turėjo mus informuoti apie paėmimo laiką ir vietą. Ji to nepadarė. Apskritai, ji net nesugebėjo atvykti į susitikimo vizitą gegužės 7d. 13 val. Žadėjo paskambinti vėliau ir galbūt atvykti po 17 val. , bet nesulaukėme jokio skambučio ir ji taip pat neatvyko ir nesuteikė jokios informacijos.
Šiame įvykyje patyrėme daug streso, nes reikėjo reaguoti į situaciją greitai, kad nepavėluoti į lėktuvą. Negana to, patyrėme papildomų išlaidų.
jeigu kyla problemų su kitoje ES šalyje registruotu pardavėju/paslaugų teikėju ir nepavyksta išspręsti savarankiškai, tai galite kreiptis pagalbos į Europos vartotojų centrą https://www.ecc.lt/