Prekių užsakymas tinklapyje Reina.lt pateiktas 2024 04 06, pinigai labai greitai buvo nuskaičiuoti iš sąskaitos (25,80EUR), taučiau po dviejų mėnesiu nei prekių, nei pasiūlymo grąžinti pinigus nesulaukiau. Na ką čia sulauksi, jei susisiekus el. paštu jokio konkretaus atsakymo ar normalaus profesionalaus bendravimo, negauni. Į užklausą sureaguoja (auto pranešimas, kartais ir pats žmogus), tačiau paklausus konkrečiai, dėl pirkinio būsenos ar pinigu grąžinimo įsivyrauja tyla. Na, tiesa, gavau atsakymą iš jų su prašymu, kad nustočiau siuntinėti tuščius laiškus, kas tikrai prajuokino (persiunčiau laiškelį dar kartą ir vėl tyla :D) Kai žmogus nenori matyti teisybės, tai ir laiškai tušti. Tikiuosi ši žinutė nebus tuščia :D Norėtųs, tiesiog konkretaus atsakymo ar pinigai grąžinami, ar prekės bus pristatytos, ar atsisveikinkite su pinigėliais/prekėm ir viskas. Telefonas išjungtas, o už el. laiško slepiasi "drąsuolis/ė". Labai gaila, kad dar pasitaiko tokių žmonių, bet kartu ir gera pamoka - prieš perkant paskaityti atsiliepimus. Norisi įspėti kitus pirkėjus.