Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Sinerta LDC, UAB | Dingusi garantiniam išsiųsta prekė |

Laba diena,

Nežinau kur kreiptis pagalbos, dėl interneto parduotuvės www.pirmi.lt pirkinio garantijos. 

Trumpai apie situaciją:
2024m. Vasario mėn. Kreipiausi dėl pirkto laikrodžio garantijos. Nukreipė į kitą servisą (Mttc). Bet ten ne aptarnaujama tokie laikrodžiai. 

2024m. Kovą toliau bendravau su atstovaujama pirmi.lt(bet komunikuojant su kokybe@sinerta.lt).
2024-04-08 gavau siuntimo per paštomatą kvitą, kad galėčiau atsiūst į ofisą ir bus išsiūsta į gamintojo atstovą. 

Dabar matau, kad puslapis blokuojamas. 

Kur toliau kreiptis susigrąžinti savo pirktą prekę? 

Pridedu el. Laiško nuotrauką su įsigyjimo ir siuntimo laiškais.