Sveiki, š. m. gegužės 10 d. per internetinę parduotuvę www.madosmelodija.lt užsisakiau "Miško gaivos kostiumėlį", tamsiai mėlynos spalvos, 1 vnt., kaina - 39,95 Eur. Atliktos banko operacijos kopiją pridedu.
Gegužės 24 d. atsiėmiau siuntą ir apstulbau - gauta prekė visiškai neatitiko pardavėjo svetainėje pateiktos prekės informacijos. Pardavėjo svetainėje prekės nuotraukoje pateiktas dailus laisvalaikio kostiumėlis (ekrano vaizdus iš svetainės pridedu), o man atsiuntė darbo rūbus, panašius į tuos, kuriuos gydytojai ar valytojos dėvi operacinėse. Neatitiko nei modelis, nei pasiuvimas, nei audinio kokybė, nei spalva. Be to, atidarius pakuotę, prekė smarkiai trenkė chemikalais. Tą pačią dieną pardavėjo svetainėje nurodytu el. paštu madosmelodija@gmail.com pateikiau prašymą nekokybišką prekę grąžinti ir atgauti sumokėtus pinigus.
05.25 d. pardavėjas atsakė į laišką ir paprašė pateikti gautos prekės nuotraukas. Nusiunčiau ir paaiškinau visus neatitikimus bei pridėjau nuotraukas iš pardavėjo svetainės, kaip įrodymą, jog gauta prekė tikrai neatitinka svetainėje nurodytų prekės savybių.
05.26 d. pardavėjas atsakė į laišką ir pasiūlė dydžio arba prekės keitimą. Abiejų šių pasiūlymų atsisakiau, nes dydis buvo geras, tačiau visiškai netenkino pati prekė - ją gavau nekokybišką, neatitinkančią to, kas buvo pateikta prekės aprašyme, smirdančią, todėl paprašiau pateikti prekės grąžinimui reikalingą siuntos lipduką. Po šio mano atsakymo pardavėjas į laišką daugiau nebeatsakė, grąžinimui reikalingos informacijos taip pat nepateikė.
05.27 d. dar kartą parašiau laišką pardavėjui ir paprašiau pateikti prekės grąžinimui reikalingą informaciją bei informavau, kad, jos negavusi būsiu, priversta kreiptis į vartotojo teises ginančią tarnybą.
Pardavėjas į laišką neatsakė, todėl teikiu šį skundą Jums su prašymu išnagrinėti šį sukčiavimo atvejį ir grąžinti pinigus už nekokybišką prekę sumoje 39,95 Eur. Prekės įsigijimą bei jos išvaizdą patvirtinantčius dokumentus prisegu.