Elektroninė parduotuvė manzara | Dėl prekės pinigų grąžinimo |
Šioje parduotuvėje buvau užsisakiusi marškinėlius, bet netiko dydis,teko grąžinti balandžio 26 d. Ją 30 d. atsiėmė darbuotojas_A.S., bet iki šios dienos negrąžina _26,90€ už prekę. Į elektroninius laiškus ir telefonus neatsako. Prašau Jūsų pagalbos, sprendžiant šį klausimą.
Sveiki. Labai gaila, kad žmonės neišlaukę imasi tokių drastiškų veiksmų...
Su klientu buvo kontaktuota ir atsakyta į visus laiškus. Darbo turime daug, todėl tikrai nespėjame visiems atsakyti per keletą minučių.
Pats klientas problematiškas, nes daug užsakymų atšaukta, dalis nepriimta.
Dėl minėtos prekės grąžinimo dokumentai perduoti buhalterijai ir artimiausiomis dienomis klientas pinigus gaus.
Internetinėje parduotuvėje prieš perkant galima susipažinti su prekių grąžinimo tvarka, terminais.
Prisegame ekrano screen'šotus kaip įrodymą dėl kontaktavimo su klientu per susijusią informaciją charakterizuojančią patį klientą...