Laba diena, balandžio 27d. Baldotekoje užsisakėm kėdę,patvirtinus užsakymą gavom laišką,kad prekė bus pristatyta 20-40d.terminu,mums taip ilgai laukti netiko, todėl atrašėme jiems,kad esam nepatenkinti,jog atliekant užsakymą nėra nurodyta,kad toks ilgas pristatymo terminas ir mes norim atšaukti užsakymą ir susirasim ieškomą prekę kitur,bet į šitą laišką nesulaukėm jokio atsakymo. Taigi supratom,jog niekas į mūsų nepasitenkinimą dėl pristatymo termino nereguoja ir užsakymas yra tęsiamas,susitaikėm su tuo ir kantriai laukėm prekės. Vakar gegužės 16d. parašėm jiems laišką ir paklausėm kokioj būsenoj yra mūsų užsakymas,šiandien buvom labai nustebinti,gavom atsakymą,kad mūsų užsakymas vos tik yra atšauktas ir jokios kėdės mes nebesulauksim,bet jei išsirinkom kokią kitą prekę,nes jie vis dar negrąžino pinigų tai gal pateikti naują užsakymą. Tai dabar taip išeina tris savaites laukiam prekės,kuri vis tik yra atšaukta tik niekas nesiteikė apie tai informuoti ir nei pinigų per tiek laiko negrąžinta. Būtumėm užsisakę iš kito pardavėjo. Labai prašom išsiaiškinti situaciją,nes tikrai jaučiames lyg būtų piktybiškai taip pasielgta
Baldoteka.lt pateiktas atsakymas.
Sveiki,
Apgaielstaujam dėl tokios situacijos. Niekas piktybiškai čia nei pasielgė nei ketino pasielgti. Gavus Jūsų prašymą atšaukti užsakymą sistema automatiškai sugeneruoja pranešimą apie atšauktą užsakymą Jūsų nurodytu el paštu kurį nurodote sudarydami užsakymą.
Laiškas su informacija dėl užsakymo atšaukimo patvirtinimo galėjo Jūsų nepasiekti dėl techninės klaidos, nekorektiškų duomenų, ar patekti i SPAM ar reklamų skiltį Jūsų pašto dėžutėje.
Patikslinus informaciją telefonu apie Jūsų užsakymo atšaukimą, pinigai Jums buvo pervesti į Jūsų sąskaitą iš kurios ir buvo gautas mokėimas.