Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

https://veronica.lt/ | Internetinės parduotuvės "Veronica" prekių grąžinimas |

2024-04-15 užsisakiau laisvalaikio kostiumėlį "Dorė" iš https://veronica.lt/ (pavedimo kopiją pridedu), kaina buvo 57,88 Eur.
Prekę gavau gegužės 2 dieną, tačiau nuotraukos neatitiko realybės, kelnės buvo trumpesnės nei aprašyme ir gegužės 3 d. kreipiausi į pardavėją el. paštu dėl prekės ir pinigų grąžinimo. Nurodytu el. paštu niekas neatrašė, susiradusi internete kitą el. pašto adresą bandžiau rašyti dar ten, tačiau atsakymo negavau. Internetiniame puslapyje nurodytu telefono numeriu susisiekti nepavyko  (+370 675 58 195), nes numeris išjungtas. Pardavėjas savo puslapyje nurodo, kad "Norėdamas grąžinti prekę(-es), Pirkėjas gali tai padaryti per 14
(keturiolika) dienų nuo prekių pristatymo Pirkėjui dienos, informuodamas
Pardavėją el. paštu", šiandien yra praėję 13 dienų, tačiau atsakymo taip ir negavau. Noriu iš pardavėjo atgauti sumokėtus 57,88 Eur ir grąžinti netikusią prekę.

https://veronica.lt/ pateiktas atsakymas.

Labas, Renata.

Labai apgailėstaujame dėl iškilusių nepatogumų!
Norint grąžinti užsakytą, tačiau netenkinusę prekę atgal jums tereikia siuntą išsiūsti į, bet kurį " Alytaus " paštomatą, ir toliau prekė bus nukreipiama į Amsterdamą.

KONTAKTINIAI DUOMENYS:
Įmonė: Veronica.lt
Kontakt. Nr.: +370 (675) 58 195
Paštomatas: Naujoji g. 2C, 63246 Alytus.

Atlikus išsiuntimą paprašysime atsiūsti įrodanty išsiūstos prekės lapelį.
Atlikus šį veiksmą mes iš karto grąžinsime už netenkinusę prekę pinigus.

Dar kartelį atsiprašome už nepatogumus.

Pagarbiai,
Veronica Lietuva