Užsisakiau kaldrą alpakos vilnos, tačiau gavau apsiūtą overloku ir kabančiais siūlais, na dar pagalvojau, gal šeimos verslas, pati pradžia, parašiau pardavėjai, ignoravo savaitę. Tada pakalbinau tuos kas daugiau turi patirties su kaldromis ir supratau, akd papuoliau... Tada pasiekiau per draugę, kuri inicijavo naujos pirkėjos situacija. Tada pradėjo ir su manim bendrauti po griežtesnio jos bendravimo. Man nekėlė nei telefonu, nei atrašė Facebook. Po komunikacijos su drauge, atsiuntė kitą kaldrą, ir ji daug storesnė, negali būti to pačio tankio vilnos kaldra, nes apimtis dvigubai skiriasi. Po ilgų rašinėjimų, pažadėjo gražinti pinigus kai atsiųsiu kaldras, tačiau negražino, bent kol kas. Tiesiog neatsėmė siuntos. Toliau ignoruoja.
Patikrinau dalį foto, naudojamos kitų prekės ženklų foto. Šiuo metu šį atvejį esu perdavus vartotojų teisėms.