Esu apgauta ir apvogta. Per Vinted platformą pardaviau nauja preke su etikete ( kostiumelis ) Visa informacija apie preke buvo skelbime ir papildomai issiusta pirkejui( foto etiketes linas/viskozė irgi) Jokių defektų ar sugadinimų neturėjo kadangi naujas kostiumelis su etikete .Gavusi pirkejas nurodė, kad jai linas kvepe sintetika ,kitu nisiskundimu ne buvo.Vinted laimino jos tą problemą, nors juokiu irodimu apie kvapa sintetikos ne pateike , o musų susirašinėjimas su pirkeja sako ką kitą, kad aš viską nurodžiau teisingai ir pateikiau visą reikiamą informaciją jai ,o is jos puses sulaukiau grasinimus . Vinted pranese kad as privalau paspausti per 48 val mikduka grazinti arba preke ir pinigųs liks pirkėjui Tačiau aš nesutikau su tokiu sprendimu ir kreipiausi ,kad gauti pilna i informacija apie ne tinkama preke .Man buvo svarbu gauti pilna informacija kadangi as ne pazeidziau juokiu vinted taisykliu.ir pats faktas kad mane apkaltino ,mane zemina. As norejau issiaiskinti o tik paskui priimti sprendima spaustu ar ne spausti mikduka .Per 48 val Vinted ne pateike man jųokiu irodimu kad linas kvepe sintetuka ir kodel preke su etikete linas/viskoze turi tureti kvapa lino o pavyzdžiui ne viskozes,eigu ant etiketes parasyta linas/viskoze ir pirkeja nupirko preke po gavimo foto etiketes.Tai pat prasaų vinded patekti issamesne informacųja apie grazinimo ir kas atsakys eigu preke ateis ne tokia kokia buvo issiusta .A po tokio ,,bendravimo " su pirkeja galima buvo tiketis gauti ir ticiai sugadinta preke. Gavau atsakymą is Vinted kad ne reikia rasyti daugiau mes sprendziam problema.kol laukiau iš jų atsakymo jie galutinai uždarė sandorį ir grąžino pinigus ir paliko jai mano preke. Praradau 27€ Nei pinigų, nei prekes. Į jokias kalbas Vinted neina, ignoruoja savo robotų atsakymais