Parduoda prekes su netiksliu aprašymu. Detalė netiko, kreipiausi dėl gražinimo. Į email užklausas nereaguoja, telefono nekelia, per webchat parašė "neturiu laiko, rašykit email". Per 10dienų susisiekti taip ir nepavyko.
Reali prekių išvaizda gali skirtis nuo nuotraukoje pavaizduotos prekės. Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams, originalūs produktai gali skirtis nuo vaizduojamų. Nurodytos nuotraukos negali būti panaudotos kaip pretenzijų pagrindas. Jei kyla abejonių dėl nurodyto produkto, kreipkitės į pardavimų vadybininką prieš įsigyjant prekę. Prekė laikoma kokybiška, jei ji atitinka Internetinėje parduotuvėje pateiktą pavyzdį, modelį ar aprašymą.
Detalių grąžinimo sąlygos
Pirkėjas užsakė netinkamus produktus (ne tam modeliui kuriam reikėjo)
Techniškai mes neprisiimame atsakomybės už neteisingai užsakytų prekių grąžinimą, tačiau tai nereiškia, kad nenorime padėti savo klientams, jei taip atsitiktų. Klientas bus atsakingas už visus grąžinimo siuntimo mokesčius. Taip pat taikomas 30% (prekės kainos) atsargų papildymo mokestis.
Pastaba: neteisingi prekių užsakymai, kuriems nebus atidarytas RMA (prekių grąžinimo autorizacija) bilieto per 7 dienas nuo gavimo, bus atmesti.
Klientas gavo netinkamus produktus (ne tą prekę, kurią užsakė)
Jei gavote neteisingą prekę, padarykite 3 aiškias netinkamos prekės nuotraukas su matomu SKU lipduku ir atidarykite RMA (prekių grąžinimo autorizacija) bilietą mūsų svetainėje. Mes patikrinsime klaidą ir kuo greičiau ją ištaisysime.
RMA apdorojimo laikas (per 14 darbo dienų)
Priklausomai nuo kliento prašymo (grąžinti pinigus ar pakeisti), RMA apdorojimo procesas gali būti baigtas per 14 darbo dienų. Jei praėjo daugiau nei 14 darbo dienų, atsiųskite el. laišką adresu info@smartparts.lt, jis bus nedelsiant išnagrinėtas ir atsakymas bus pateiktas per 24 valandas.
Toliau pateiktos sąlygos taikomos abiems atvejams (pinigų grąžinimui ir keitimui)
Visos grąžinamos prekės turi būti originalios būklės, supakuotos, nenaudotos ir nepažeistos. Priešingu atveju RMA bus atmestas.
Visos prekės, kurios buvo grąžintos negavus RMA patvirtinimo, bus atmestos.
Visos prekės, kurios grąžinamos be „Smartparts“, „S“, „SPARTS“ antspaudo, bus atmestos.
Visos prekės, kurios grąžinamos be RMA (prekių grąžinimo autorizacija) numerio pakuotės išorėje, bus atmestos.