Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

UAB "Gintarinė vaistinė" pateiktas atsakymas.

Laba diena, gerb. Kristina,

dėkojame, kad lankotės „Gintarinėse vaistinėse“ ir tuo pačiu labai apgailestaujame, kad viename iš mūsų filialų balandžio 23 d. vaistinės darbuotoja netinkamai ir nekompetentingai Jus aptarnavo.

Pirmiausia norime patikinti, kad visais atvejais bendrovėje dirbantys vaistininkai savo veikloje yra įpareigoti vadovautis ne tik teisės aktais, reglamentuojančiais vaistinių preparatų išdavimą ir farmacinės paslaugos suteikimą, bet ir laikytis profesinės etikos taisyklių reikalavimų.
Atsakant į Jūsų pastabą dėl vaistinio preparato pagal elektroninį receptą išdavimo, norime pažymėti, kad iš tiesų būna taip, kad dėl skirtingų priežasčių vaistininkas nemato recepto ir negali jo aptarnauti, bet keliolikos minučių bėgyje elektroninis receptas patenka į sistemą. Tikėtina, kad Jūsų atveju taip ir įvyko, tačiau suprantame, kad nei vaistinio preparato neturėjimas vaistinėje, nei elektroninio recepto nematymas sistemoje jokiu būdu nesuteikia teisės vaistinės darbuotojai dirbti nesilaikant profesinės etikos taisyklių reikalavimų.

UAB „Gintarinė vaistinė“ bei Jus aptarnavusi vaistininkė atsiprašo dėl įvykusios nemalonios situacijos ir pažymi, kad vykdydami veiklą deda visas pastangas ir ateityje stengsis, kad vaistininkai dirbtų atsakingai, profesionaliai ir laikytųsi jiems keliamų ne tik kvalifikacinių, bet ir profesinės etikos taisyklių reikalavimų.

Būdama rūpestinga vaistine, norime Jums įteikti 10 eurų vertės dovanų kuponą, kurį galėsite išleisti „Gintarinėje vaistinėje“. Prašytume mums el. paštu evaistine@gintarine.lt patikslinti, kuri mūsų tinklo vaistinė Jums patogiausia atvykti atsiimti dovanų kuponą.

Pagarbiai
"Gintarinės vaistinės" komanda