Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Lukas Malinauskas | Netinkama prekė |

Laba diena,

Apsipirkdama el. parduotuvėje www.aurelian.lt norėjau įsigyti vasarines lino kelnes, kurios kainavo 44,05 Eur.  

Praėjus, maždaug trims savaitėms, į Venipak paštomatą sulaukiau siuntos, kuri neatitiko nei vaizdo, nei spalvos,
nei įsigyjamo produkto medžiagos kokybės, pateiktos minėtos parduotuvės
svetainėje. Be to, kelnių medžiaga, ištraukytais siūlais.



2024 m. balandžio 08 d., kai buvo gauta siunta, susisiekiau
elektroniniu laišku su minėta el. parduotuve su prašymu atsiųsti adresą, kuriuo galėčiau grąžinti nekokybišką, tiesos neatitinkančią prekę. Į mano laišką neatsakyta.                                                                                                                                                                  2024 m. balandžio 21 d. parašiau pakartotinai – reakcijos jokios. Siuntos grąžinimo terminas - 14 d., praėjęs nebuvo.                      Šiuo metu, norint prisijungti prie el. parduotuvės, adresu: https://aurelian.lt, atsidaro užrašas: 

Atsiprašome, ši parduotuvė šiuo metu nepasiekiama.

Į nurodyto telefono skambučius neatsiliepiama, t. y. telefonas yra išjungtas.