Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

UAB Sinerta LDC | Dėl pinigų už negautas prekes gražinimo |

UAB
"Sinerta" LDC neįvykdė įsipareigojimų pagal užsakymą Nr. SNWS014257.



Užsakymas
buvo pateiktas per portalą 
https://www.sinerta.lt/ 2024-02-29 d. ir apmokėtas elektroniniu
pavedimu 1132,68 EUR.



Pagal
pirminį patvirtinimą prekės turėjo būti pristatytos 2024-03-13 d. Prekių
pristatymas buvo perkeltas į 2024-03-21 d. apie tai buvau informuotas
elektroniniu laišku. Prekių negavau ir bandžiau pora dienų pasiskambinti į
kompaniją paviešintais telefonų numeriais. Prisiskambinti nepavyko. Niekas
neatsiliepė nei vienu telefonu. Panevėžio m. "Sinertos" filialo
ofisas nedirbo. Nusiunčiau elektroninį laišką su prašymu
patikslinti mano  užsakymo SNWS014257 pristatymo terminus. Pristatymo
data buvo perkelta į 2024-03-29. Tačiau prekės nebuvo pristatytos. Dar kelias
dienas nesėkmingai bandžiau prisikambanti į kompaniją. 



Parašiau
dar viena elektroninį laišką, kuriame paminėjau, jog prekės nebuvo
pristatytos anonsuotomis 2024-03-13 d., 2024-03-21 d. ir 2024-03-29 d. Kadangi
kompanija per daugiau nei 30 dienų nesugebėjo įvykdyti savo įsipareigojimų
įvardinau, jog  laikau mūsų susitarimą  negaliojančiu ir reikalauju
gražinti pinigus į mano sąskaitą. Taip pat informavau, jog kreipsiuosi
į VVTAT.



Šiandien
gavau laišką su pasiūlymu atsiimti savo pinigus iš restruktūrizuojamos įmonės
prekėmis. Tai man netinka, nes užsisakinėjau "SYNOLOGY D923+" (1
vnt.) ir "Segate NAS" kietuosius diskus (2 vnt.) - tie įrenginiai
nėra ofiso prekės ar spausdintuvo kasetes.



Prašau
išspręsti išsipareigojimų netesybą, gražinant pinigus 
1132,68 EUR į mano sąskaitą.