Apsipirkdama el. parduotuvėje www.aurelian.lt norėjau
įsigyti vasarinę lino suknelę, kuri kainavo 45,95 Eur. Praėjus, beveik mėnesiui
į Venipak paštomatą sulaukiau siuntos, kuri neatitiko nei vaizdo, nei spalvos,
nei įsigyjamo produkto kokybės/medžiagiškumo, pateikto minėtos parduotuvės
svetainėje. Be to, suknelės medžiaga nešvari, visa pilna dėmelių.
2024 m. kovo 30 d., kai buvo gauta siunta, susisiekiau
elektroniniu laišku su minėta el. parduotuve su prašymu atsiųsti adresą, kuriuo
galėčiau grąžinti nekokybišką, tiesos neatitinkančią prekę. Į mano laišką
neatsakyta. 2024 m. balandžio 8 d. parašiau pakartotinai – reakcijos jokios. Siuntos grąžinimo terminas - 14 d., praėjęs nebuvo.
Į nurodyto telefono skambučius neatsiliepiama, t.y. telefonas yra
išjungtas.
Kreiptąsi į VVTAT iš kur gautas atsakymas dėl Pardavėjo informavimo ir ginčo taikaus išsprendimo. Tad laukiu žinių.