Vasario 25 d. zuza.lt internetinėje parduotuvėje įsigijau kavos aparatą kurios vertė 211,61€. Prekę gavau kovo 4d. Išpakavus pamačiau, kad sudaužytas aparato vandens konteineris ir sugadintas korpusas. Nufotografavau ir supakavau atgal į dėžę. Kovo 5d. paskambinau į zuza.lt parduotuvę, paaiškinau situaciją, konsultantė paprašė atsiųsti nuotraukas. Nuotraukas tą pačią dieną išsiunčiau. Dvi savaitės su manim niekas nebendravo nei paštu, nei skambučiais, nors skambinau dažnai, bet sulaukdavau vieną atsakymą, kad su manim greitai susisieks. Kovo 20d Išsiunčiau registruotą laišką kuriame paprašiau grąžinti pinigus, iki šiol laiškas yra ne paimtas iš pašto. Įkyriais skambučiais pavyko sužinoti adresą kur kurjeriu galėčiau grąžinti prekę. Prekę grąžinau balandžio 3d. Iki šiol pinigus negrąžino.
B projektai, UAB ZUZA.LT pateiktas atsakymas.
Sveiki.
Klientei Liudmilai Sitnikovai bus grąžinti pinigai.