03.09 dieną iš internetinės parduotuvės pirmi.lt užsakiau prekę, kurios vertė yra 280,21 eur., nurodyta pristatymo data buvo 03.21 d., 03.22 d. taip ir negavęs prekės, parašiau pardavėjui, kad suteiktų informacijos apie užsakymo būseną. Tą pačią dieną buvo nukeltas prekės pristatymo terminas į 03.27 dieną. Kadangi supratau, jog prekės taip ir negausiu, nes jokios informacijos apie užsakymą taip ir nesulaukiau, 03.27 d. paprašiau atšaukti užsakymą ir grąžinti pinigus. Užsakymas buvo atšauktas ir paprašyta patikslinti banko sąskaitos numerį (lyg tos informacijos jie neturėtų). Bet bandant išsiaiškinti, kada bus grąžinti pinigai, jei aplamai ruošiamasi juos grąžinti, nesulaukiu jokio atsakymo. Pardavėjas į laiškus sureaguoja greitai, kai tai liečia užsakymo termino nukėlimą ar užsakymo atšaukimą, bet kai kalbame apie pinigų grąžinimą, nėra jokio atsako. Taip pat kreipiausi į paysera, kurie niekuo padėti negali, patarė kreiptis į vartotojų teises, kas ir bus sekantis žingsnis.