Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

cyegrocer | Naujas budas aferistams apgaudinet zmones/ |

 1..Pirkau striuke 
HELLY HANSEN
 pridesiu foto,o gavau visai kita,o ir dydis jos kaip 9metu vaikui tiktu tik.2..Taip,kreipiausi elektroniniu pastu,aprasiau kad visai ne tokia striuke gavau,pirma ir antra foto pridejau.Atsakyma gavau,nukopijuosiu ir ikelsiu cia...

Milė (Willinet)

2024 m. balandžio 2 d., 10.31 GMT+8

Gavome jūsų atsiųstą vaizdą. Po kruopštaus patikrinimo patvirtinama, kad gaminys neturi kokybės problemų ar pažeidimų. Pagal mūsų grąžinimo ir pinigų grąžinimo politiką, jei tai nėra produkto kokybės problema, mes negalime pasirūpinti grąžinimu ir pinigų grąžinimu, supraskite.
Šiltas priminimas: negrąžinkite prekių, kol nepateiksime grąžinimo adreso. Be to, ant pakuotės nurodytas adresas nėra mūsų grąžinimo adresas. Būkite atsargūs ir nesiųskite savo siuntos šiuo adresu, kitaip mes nebūsime atsakingi už jokius nuostolius.    

Laba diena,
Gavome Jūsų paklausimą.
Noriu informuoti, kad Europos vartotojų centras nagrinėja vartotojų prašymus dėl informacijos suteikimo ir skundus dėl netinkamos kokybės prekių ar paslaugų, įsigytų kitoje nei vartotojo gyvenamosios vietos Europos Sąjungos valstybėje narėje, taip pat Norvegijoje, Islandijoje ir Jungtinėje Karalystėje. Jie visi sudaro Europos vartotojų centrų bendradarbiavimo tinklą (ECC-Net), kad galėtų geriau atstovauti vartotojams ir teiktų pagalbą ginant pažeistas vartotojų teises ES.
Centrai skundus nagrinėja taikiu būdu, kompromiso principu, tad Europos vartotojų centro sprendimai neturi privalomosios galios. Mūsų paslaugos yra nemokamos. Taip pat teikiame informaciją apie Europos Parlamento ir Tarybos reglamentą (EB) Nr. 861/2007, nustatantį Europos ieškinių dėl nedidelių sumų nagrinėjimo procedūrą.
Pardavėjas privalo perduoti tokius daiktus, kurie atitinka šalių suderintą daiktų asortimentą (modelį, dydį, spalvą), jo aprašymą, t. y. tokią prekę, kurią Vartotojas užsakė. Pardavėjas taip pat privalo suteikti būtiną, teisingą, išsamią ir neklaidinančią informaciją apie prekę ir jos savybes.
Jei gavote prekę neatitinkančią aprašymo, pardavėjas turi ją pakeisti nemokamai arba, jei tai neįmanoma, grąžinti pinigus (prekės grąžinimas pardavėjui - pačio pardavėjo sąskaita).
Jei prekę, neatitinkančią aprašymo, pirkote iš kitos ES valstybės narės, Norvegijos ar Islandijos - užpildykite skundą www.ecc.lt svetainėje.
Jei prekę pirkote iš Lietuvoje registruoto pardavėjo - kreipkitės į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (www.vvtat.lt).
Pagarbiai,
Europos vartotojų centras Lietuvoje | Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius | T. +370 5 265 0368 | E.p.info@ecc.lt| www.ecc.lt