Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

justline.lt Justina Buklytė | justline.lt aferistė |

Google paieškoje įvedus ieškomos prekės raktinius žodžius sistema davė pasirinkimus, vienas jų buvo justline.lt 
Internetinė parduotuvė įtarimų nesukėlė,  bet apmokėjimo būdas buvo tik per Paysera,  kas man buvo keista ir šiek tiek sukėlė įtarimų.  Tačiau draugė patikino,  kad Lietuvoje daug kas Paysera naudoja atsiskaitymams, nors aš vistiek stebėjausi kodėl tik Paysera,  o ne Visa, Mastercard ar banko pavedimu ir t.t. 
Tačiau draugė nemanė,  kad tai keista,  todėl nusprendžiau susikurti sąskaitą prisijungti prie Paysera tam, kad sumokėčiau už prekę.  Viską atlikus ir pervedus pinigus į Paysera sąskaitą jie buvo automatiškai nuskaičiuoti pardavėjos,  nes pirkimo procedūra buvo atlikta,  tik reikėjo pervesti pinigus į Paysera sąskaitą. 
Nuo to laiko jokios žinutės,  jokio el. pašto, jokio patvirtinimo negavau, nors atliekant pirkimo procedūrą buvo galima rinktis prekės pristatymo būdą, laikas per kurį prekė bus pristatyta. Buvo pasirinktas paštomatas,  tačiau,  kaip minėjau, jokių žinių iš pardavėjos, tik pinigų pasisavinimas. Nuo Balandžio 5-6 d. jokių žinių, neatsakyta į el. paštą, nei į messenger žinutes. Telefonu susisiekti neįmanoma,  nes nėra nurodytas numeris. Po Facebook puslapio nuotraukomis, per kurį taipogi prekiaujama, neįmanoma nieko parašyti, nes tokia galimybė panaikinta.
Įtariu, kad susidūrėme su aferiste.