Noriu susigrąžinti 2024-03-29 sumokėtus pinigus 39,09 Eur, nes Pardavėjas Peke1 nesilaikė sąžiningo verslo praktikos
– klaidino mane kaip vartotoją, kad sandėlyje turimas prekių kiekis 9 vnt., buvo dirbtinai sukuriamas
lūkestis, kad prekė bus greitu laiku pateikiama pirkėjui, nors iš tiesų prekė gabenama iš Kinijos, kurios iki šiol negavau. Į žinutes, išsiųstas per interneto svetainę, Pardavėjas nereaguoja, el.paštas neveikia. Planuoju kreiptis į teisaugos institucijas, dėl sukčiavimo.
World Commerce MB preke1 pateiktas atsakymas.
Sveiki, Milana. Patikrinę siuntos būseną, matome, jog prekė yra pristatyta pagal siuntos pristatymo terminus, kurie yra pateikti mūsų puslapio Siuntimo politikoje. Šiuo metu prekė laukia Jūsų atsiėmimo. Dėl papildomų turimų klausimų kreipkitės el. paštu info@preke1.lt. Atsiprašome už nepatogumus. Pagarbiai, Prekė1.lt komanda