Laba diena,
Gavome Jūsų paklausimą.
Noriu informuoti, kad Europos vartotojų centras nagrinėja vartotojų prašymus dėl informacijos suteikimo ir skundus dėl netinkamos kokybės prekių ar paslaugų, įsigytų kitoje nei vartotojo gyvenamosios vietos Europos Sąjungos valstybėje narėje, taip pat Norvegijoje, Islandijoje ir Jungtinėje Karalystėje. Jie visi sudaro Europos vartotojų centrų bendradarbiavimo tinklą (ECC-Net), kad galėtų geriau atstovauti vartotojams ir teiktų pagalbą ginant pažeistas vartotojų teises ES.
Centrai skundus nagrinėja taikiu būdu, kompromiso principu, tad Europos vartotojų centro sprendimai neturi privalomosios galios. Mūsų paslaugos yra nemokamos. Taip pat teikiame informaciją apie Europos Parlamento ir Tarybos reglamentą (EB) Nr. 861/2007, nustatantį Europos ieškinių dėl nedidelių sumų nagrinėjimo procedūrą.
Šioje situacijoje, reikėjo iš karto kreiptis į Booking klientų aptarnavimą, neatšaukus viešbučio paslaugų, informuoti Booking apie susidariusią situaciją, tada klientų aptarnavimo specialistai būtų Jums suradę alternatyvų viešbutį ir kompensuotų kainų skirtumą. Kaip suprantu, bendravote tik su viešbučiu, kuris reikalavo atšaukti Jūsų apsistojimą, o su Booking susisiekėte vėliau. Tai apsunkins galimybę gauti permoką už viešbutį, tačiau bandyti vis tiek galime. Užpildykite skundą www.ecc.lt svetainėje: https://ecc.lt/pateikti-skunda/
Pagarbiai,
Europos vartotojų centras Lietuvoje | Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius | T. +370 5 265 0368 | E.p.info@ecc.lt| www.ecc.lt