Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Uab "ilm.stilus" | Pretenzija |

Sveiki,
Pirkome ilm.stilus Kaune batus.(Pati esu iš Jonavos).vasario 20d.Dvejojau ar pirkti nes jau su nuolaidą mokėjome už batus 62e.Pardavėja patikino kad batai labai aukštos kokybės ir tikrai gerai kokybiškai nešiosis.
Esu dviejų dukryčiu mama nedirbanti.suma man tikrai didelė bet patykėjau kad užmokėjus brangiau dukra galės ilgiau nešioti batus.Po nepilnai mėnesio batas tiksliau kulnas atplyšo.aš nuvežiau batus į pirkta parduotuvę, parodžiau .Man siūlė suklyjuiti aš nesutikau, kadangi tai akivaizdus brokas jeigu batas jau nuo kulno atplyšo atplyš ir dar kartą.Esu su tuo susidūrusi.Tuomet pardavėja pasakė kad neturi kasoje pinigėlių ir negali gtąžinti nes prastai vyksta prekyba. Pasakė batus palikti ir savininkė perves man į sąskaita pinigus..Po beveik 2-jų savaičių aš jai(savininkei) paskambinau kad nesulaukiu nei pinigų nei atsakymo  dėl batų.tada ji pradėjo rėkti į ragelį neva mano vaiko koja nenormali jei plišo batas ir jokių pinigų aš negausiu ir kad galiu iškart kreiptis į Jūsų įstaigą ir dar numetė ragelį ir kiek bandžiau skambinti nei ragelio nekėlė nei sms žinutes neatrašė. Dar ji apkaltino jog mes batų neprižiūrėjom neinpregnavome.
Nors man tai yra didelė suma  tai kaip aš galiu neprižiūrėti batus ir koks tikslas aplamai pirkti ir atiduoti batus.Mes perkam tam kad nešioti avaline o ne ją plėšyti tokiu tikslu ir sumokėjau didesnę sumą jog jie vaikui tarnautų ilgiau.
Esu pirmą kartą su tuo susidurūsi.Tikrai nesitykėjau kad taip gali verslus žmogus elgtis su klientu.Ne tik kad negrąžinti pinigų bet dar rėkauti ir išvadinti mano vaiką jog jos koją nenormali.
Prikabinu :
1.pateikta parduotuvei prašymą.
2.Sms žinutės nuotrauką įrodančia kad ji numetė ragelį, kitaip ji būtų atrašius kažką.
3.Čekį mokėta už batus
4.Ir jos atsakymą į mano pretenziją.

Uab "ilm.stilus" pateiktas atsakymas.

Nesutarimas su pirkėja yra išspręstas. Pirkėja paprašė sutaisyti avalynę. Sutaisyta avalynė grąžinta pirkėjai. Pirkėja pretenzijų neturi. Visi susiję dokumentai (avalynės nuotraukos, susijusi kokybės patikros dokumentacija, pirkėjos ir įmonės prašymai ir atsakymai) gali būti pateikiama pagal pareikalavimą.