Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

UAB "Kosmelita" | Pažeminimas |

Baisiausias pažeminimas Klaipėdos Banginio Eurokose! 2024.03.26 d. , tarp 12.30 iki 12.50.Pamatavus akinius nuo saulės, bet nusipirkus tik plaukų dažus, pardavėja vardu Albina APKALTINO MANE AKINIŲ VAGYSTE! Nurodinėjo grąžinti Mano pačios seniausius akinius nuo saulės! Be jokių įrodymų! Pasirodė jai, suprantat , nes jokių įrodymų net ir pateikti negalėjo, tik kad aš turiu savo akinius ?? Aplinkui buvo keli pirkėjai, geda baisiausia..Grąsino policija) Tokio pažeminimo Gyvenime nesu turejusi! Specialiai laukiau, kol peržiurės kameras ir pagaliau ir atsiprašys..Ar tai nėra žmogaus teisių pažeidimas? Tai negalima pasimatuoti akinių, ar kaip čia? Arba su saulės akiniais įėjimas draudžiamas? Protu nesuvokiama...
El.laiškas parašytas per rekvizitus.lt į el.paštą

UAB "Kosmelita" pateiktas atsakymas.

2024 m. kovo 26 d. elektroniniu paštu info@eurokos.lt gavome Lietuvos Nacionalinės Vartotojų Federacijos pranešimą apie vartotojo elektroninį skundą, gautą el. svetainėje www.vartotojuskundai.lt.

Elektroniniame skunde nurodoma, kad 2024 m. kovo 26 d. Klientė vienoje iš Eurokos tinklui priklausančių parduotuvių Klaipėdoje PC Banginis matavosi akinius nuo saulės, tačiau galiausiai nusipirko tik plaukų dažus ir buvo apkaltinta akinių vagyste. Klientė jaučiasi nusivylusi ir pažeminta.

Atsižvelgiant į gautą pranešimą buvo atliktas vidinis tyrimas, kurio metu siekta išsiaiškinti 2024 m. kovo 26 d. įvykio aplinkybes, dėl kurių pirkėja pasijautė itin nemaloniai.

Apklausus parduotuvėje dirbusią darbuotoją paaiškėjo, kad 2024 m. kovo 26 d pardavėja-konsultantė stovėjo prie kamerų ir matė, kaip moteris rinkosi akinius prie akinių stendo, vėliau sustojo prie plaukų dažų ir rinkosi plaukų dažus. Atėjusi susimokėti prie kasos moteris turėjo plaukų dažus ir akinius, tačiau nusipirko tik plaukų dažus.

Pardavėja-konsultantė nepastebėjo, kad Klientė į parduotuvę būtų įėjusi su akiniais, todėl jai pasirodė, kad Klientė norėjo pasisavinti akinius, kuriuos matavosi prie akinių stendo. Pardavėja-konsultantė pasidalino savo įtarimais su Kliente ir paprašė jos palaukti, kol bus peržiūrėti kamerų įrašai. Kamerų įrašai buvo peržiūrėti kartu su Kliente, tačiau iš jų nebuvo galima nustatyti, kad Klientė būtų pasisavinusi ne jai priklausančius akinius. Dėl įvykusio nesusipratimo Klientės buvo atsiprašyta.

Reaguodami į situaciją norėtume išreikšti mūsų nuoširdų atsiprašymą dėl nepatogumų, kuriuos patyrėte parduotuvėje. Suprantame, kad tokios situacijos gali sukelti nusivylimą ir neigiamus jausmus, todėl po gautos informacijos atlikome išsamų vidinį tyrimą, kad išsiaiškintume, kas įvyko, kad galėtumėme išvengti panašių atvejų ateityje.

Dabar mūsų prioritetas yra užtikrinti jūsų patogumą ir pasitikėjimą mumis. Norime, kad jūs jaustumėtės vertinama ir gerbiama mūsų parduotuvėje, todėl įsitikinsime, kad visi mūsų darbuotojai būtų tinkamai apmokyti ir suvoktų mūsų aukštus klientų aptarnavimo standartus.
Jeigu turite papildomų klausimų ar pageidavimų, prašome nedvejoti kreiptis į mus. Esame pasiruošę padėti jums ir atkurti jūsų pasitikėjimą mūsų paslaugomis.

Dar kartą atsiprašome už sukeltus nepatogumus ir dėkojame už jūsų kantrybę ir supratingumą.

Pagarbiai, Eurokos