Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

modernu.lt | Skundas |

                    Sveiki kreipiuosi į vartotojųskundai.LTModernu.lt 2024-03-13 d  buvau užsisakiusi  vieną prekę   kilimėlį   prie durų už 26 eurus 83 centus ir tą pačią dieną apmokejau per sved banką  šią sumą .Tačiau iki šiol t.y 2024-03-25 dienos šitos prekės negavau. Nesulaukusi prekes   durų kilimėlio bandžiau skambinti  nurodytu  telefonu,ir   rašiau jiems   žinutę į jų  paštą tačiau neatraše palaukusi   parašiau  ,kad kreipsiuosi į atitinkamas instancijas iki šiolei niekas su manim  nebuvo susisiekęs šitos prekės  nei pinigų   negavau  todel labai prašau   Jūsų  išnagrinėti   mano skundą ir   padėti man susigrąžinti  pinigus.

modernu.lt pateiktas atsakymas.

Sveiki,

Gerb. pirkėjai prekės buvo pristatytos laiku, daug anksčiau nei pristatymo teminai. Raginame pirkėją atkreipti dėmesį svetainėse į pristatymo terminus, taip išvengiant neteisingų kantinimų ir nereikalingų emocijų.

Dėkojame