Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Juoda Gilė, UAB | Pardavėjas prekės nepristatė, pinigai už prekę negrąžinti |

  2024 metų vasario 6 dieną, įmonės Juoda Gilė svetainėje gekonas.lt buvo įsigytas Helikon taktinis džemperis  - bendra suma su pristatymo išlaidomis 43,38 eur. Užsakymo numeris 41921.Gekonas.lt tinklapyje nurodyta, jog pristatymo terminas 2-10 darbo dienų.
  Per šias 2-10 darbo dienų nebuvo suteikta jokios informacijos apie užsakymo būseną. Todėl praėjus nurodytam pristatymo terminui, vasario 22 dieną, gekonas.lt tinklapyje nurodytu elektroniniu paštu išsiunčiau užklausą dėl užsakymo 41921 būsenos, kada ji planuojama pristatyti. Jokio atsakymo negavau.
  Vasario 26 dieną išsiunčiau laišką su prašymu atšaukti užsakymą 41921 ir grąžinti 43,38 eur. Šiuo atveju įmonė Juoda Gilė sureagavo ir atsiuntė atsakymą:

„Sveiki ,


Labai atsiprašome dėl tokio ilgo pristatymo termino. Dėl prekės
paklaidinimo siuntos pristatymas vėluoja. Jei sutinkate laukti siuntos
kurios pristatymas greičiausiai būtų kitą savaitę, būtumėm labai
dėkingi.


Jei norėsite atšaukti užsakymą, atliksime pinigų grąžinimą į sąskaitą iš kurios buvo atliktas mokėjimas.“

  Kažkodėl šios informacijos įmonė Juoda Gilė nesugebėjo pateikti anksčiau, o ir pati informacija neskamba patikimai, todėl atrašiau, kad užsakymas atšaukiamas, o pinigai būtų grąžinti. Buvo pakartotinai išsiųsti du elektroniniai laiškai kovo 12 ir kovo 18 dieną, jog pinigai būtų grąžinti iki kovo 21 dienos, tačiau nei pinigai, nei atsakymas negauti.

  Prisegu Paysera apmokėjimo patvirtinimą ir el. paštu siųstus laiškus/susirašinėjimą. Prašau išnagrinėti skundą ir padėti susigrąžinti pinigus.