„Sveiki ,
Labai atsiprašome dėl tokio ilgo pristatymo termino. Dėl prekės
paklaidinimo siuntos pristatymas vėluoja. Jei sutinkate laukti siuntos
kurios pristatymas greičiausiai būtų kitą savaitę, būtumėm labai
dėkingi.
Jei norėsite atšaukti užsakymą, atliksime pinigų grąžinimą į sąskaitą iš kurios buvo atliktas mokėjimas.“
Kažkodėl šios informacijos įmonė Juoda Gilė nesugebėjo pateikti anksčiau, o ir pati informacija neskamba patikimai, todėl atrašiau, kad užsakymas atšaukiamas, o pinigai būtų grąžinti. Buvo pakartotinai išsiųsti du elektroniniai laiškai kovo 12 ir kovo 18 dieną, jog pinigai būtų grąžinti iki kovo 21 dienos, tačiau nei pinigai, nei atsakymas negauti.
Prisegu Paysera apmokėjimo patvirtinimą ir el. paštu siųstus laiškus/susirašinėjimą. Prašau išnagrinėti skundą ir padėti susigrąžinti pinigus.