Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Prekė1.lt | SUKČIAI |

Prekės buvo užsakytos 2024-03-05, pinigai sumokėti (64,48€), tačiau jokio laiško patvirtinančio užsakymą negavau, o prekės vis dar manęs nepasiekė (2024-03-20). Pasikreipus į nurodytą email info@preke1.lt (2024-03-09), buvo gautas šabloninis laiškas :
"Sveiki,

Jūsų užsakymas yra išsiųstas ir keliauja pas Jus.

Sekti siuntą galite čia - https://preke1.lt/apps/track123
 (Paspaudę “Užsakymo numeris” įveskite savo elektroninį paštą, naudotą darant užsakymą, ir užsakymo numerį, kurį sudaro grotelės ir penki skaičiai (#*****))
 
Užsakymas atkeliaus vidutiniais nurodytais terminais Siuntimo politikoje - https://preke1.lt/pages/siuntimo-politika

Linkime gražios likusios dienos!
---
Pagarbiai,
Viktorija Jonikaitė
Klientų aptarnavimo specialistė
Prekė1.lt"

Paprašius patikslinti (2024-03-19) kur yra prekė ir koks yra užsakymo numeris, nes per jokią susiekimo priemonę patvirtinimas apie užsakymą ir užsakymo numerį nebuvo gautas, buvo vėl atsiųstas tas pats "šabloninis" atsakymas. 




Prekė1.lt pateiktas atsakymas.

Sveiki, Rūta. Patikrinę užsakymą matome, kad pinigus už prekę jau esame grąžinę. Atsiprašome už nepatogumus. Pagarbiai, Prekė1.lt komanda