2024 kovo 4d. internetinėje platformoje zuza.lt ( UAB B projektai)
pirkome lauko baldus. Žmona susikūrė paskyrą jų internetinėje parduotuvėje ir
užsakė prekę (užsakymo nr. 255149). Gavę sąskaitą aš (Povilas Parulis) padariau
pavedimą sumai: 1580.40 EUR. Tačiau kitą dieną žmona pasiskaitė labai blogus
atsiliepimus apie šią įmonę, todėl labai greitai parašėme ( 2024 03 05) prašymą
anuliuoti užsakymą net nepradėjus vykdyti užsakymo. Taip pat skambinomės su
konsultante, susirašinėjome chat‘e. Ji mums patarė užpildyti pinigų grąžinimo
anketą jų sistemoje ir dar el. paštu juos informuoti. Taip ir padarėme iš karto
2024 kovo 5 dieną. Kovo 5 d. gavome iš jų atsakymą, kad anketa gauta, užsakymą
anuliuos ir per 14 dienų grąžins pinigus.
Vakar ( 2024 kovo 19 d.) žmona parašė jiems laišką su
paklausimu kodėl nėra grąžinti pinigai, nes jau terminas praėjo, jie atrašė,
kad turi problemų bankinėje sistemoje ir kitą savaitę grąžins pinigus. Tačiau
žinant šią įmonę ir jos išsisukinėjimus, tai jau aišku, kad jie delsia nenorėdami
grąžinti pinigus.
Prašome Jūsų padėti atgauti mums priklausančius pinigus (1580,40 EUR) iš šios
įmonės, nes grąžinimo terminas jau pasibaigęs ir jie nesilaiko savo terminų.
Pavedimo kopiją ir susirašinėjimą pridedu.