Buvau girdėjęs apgadintus automobilius, bet tikėjau kad tikrai netvarkingi automobiliai tik apgadinami... kol neapgadino man pačiam - atlupo durų apdailą.
2018 01 09 13:00val. Apsilankiau Fabijoniškių g. 5D, Vilniuje adresu esančioje tunelinėje automobilių plovykloje. Nusipirkau plovimo paslaugą MINI. Prieš paslaugos atlikimą, galinio valytuvo apsaugojimo tikslu, užmaunama polietilenė mova. Po plovimo, tik išvažiavęs iš tunelio, išlipau numauti movos ir pastebėjau apgadintą automobilį (Peugeot 307) - buvo atlupta kairės pusės durelių apdaila. Iškart informavau administratoriu ir užpildžiaupretenziją (pretenzija pridedu).
Sausio 26d. gavau atsakymą į pretenziją, kurioje pranešama kad pats esu kaltas, neva mano automobilis netvarkingas (atsakymą į pretenziją pridedu). Man nesutikus su jų sprendimu ir bandant apsiginti, gavau pasiūlymą: "Jeigu Jūs turite pretenzijų dėl mūsų, kaip paslaugų teikėjo veiksmų, teisės aktų nustatyta tvarka galite kreiptis į vartotojų teises ginančias institucijas".
Esu girdėjęs ir skaitęs apie daugybinius įvairaus pobūdžio apgadinimus ir apibraižymus, kol neteko susidurti pačiam ir įsitikinti jų atmestina paslauga ir požiūriu į klientus savo patirtimi.
Mano pretenzijos esmė:
- noras gauti adekvatų nuostolių kompensavimą
- atkreipti dėmesį į prastą paslaugą ir apginti būsimus automobilių savininkus
- dėmesio iš vartotojų teises ginančių institucijų dėl įmonės kartotinio nekokybiškos paslaugos teikimo. Nukentėjo jau daugybė vairuotojų.