Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Prekė1.lt | Prekė vėluoja, siuntėjas nereaguoja |

Prekė aktyviai reklamuojama internete, įmonė lietuvišku pavadinimu. Užsisakiau, tikėdamasi vėliausiai gauti po dviejų savaičių. Tik po savaitės gavau automatinį pranešima, kad užsakymas patvirtinamas ir pradėtas vykdyti. Siuntimas iš Kinijos. Prekės aprašyme nebuvo nurodyta, kad jos nėra sandėlyje. Taip pat nenurodytas pristatymo terminas. Prekės atstovai tąkart parašė, kad prekės pristatymas 5-12 darbo dienų. Praėjo 19 darbo dienų, bet prekė nepristatyta, o siuntėjas tyli. Parašius atsiliepimą po reklamuojama preke, komentaras trinamas. Tai yra klientų klaidinimas ir nepagarba. Sugaišino marias laiko už trigubai didesnę kainą nei tiesiai iš kiniečių būčiau užsisakius pati su pristatymo laiko garantu- max per tris savaites.

Prekė1.lt pateiktas atsakymas.

Sveiki, Jūrate. Patikrinę siuntos būseną, matome, jog prekė buvo pristatyta pagal siuntos pristatymo terminus, kurie yra pateikti mūsų puslapio Siuntimo politikoje. Dėl papildomų turimų klausimų kreipkitės el. paštu info@preke1.lt. Atsiprašome už nepatogumus. Pagarbiai, Prekė1.lt komanda