Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

UAB "Itella Logistics" | Nepristatyta siunta |

Siuntų pristatymo tarnyba Itella logistics nuolat laiku nepristato siuntų. Kovo 15 d. siunta iš Vokietijos atėjo į Lietuvą (per vieną parą). Iki kovo 18 d. buvo rūšiuojama Kaune, paskui Vilniuje. Kovo 18 susisiekiau telefonu su klientų aptarnavimo skyriumi, buvo užtikrinta  kad siuntą jie pristato per 1-2 darbo dienas. Vakare patikrinusi siuntos būseną pamačiau kad dydis neatitinka surinkimo sąlygų - matyt, tai reiškia, kad ji netilpo į Smartpost dėžutę. Bet siunta turėjo būti pristatyta į namus. Parašius el.paštu klientų aptarnavimo skyriui, ateina automatinis atsakymas.

Toks šios kompanijos darbas nuolatinis - arba savaitę veža siuntą, arba tenka važiuoti į terminalą pasiimti pačiam. Be to, niekada iš anksto nederinamas laikas, o paskui gali pamatyti, kad buvo bandyta pristatyti siuntą, nors kurjeris nebuvo atvykęs. Norėčiau žinoti, kada siunta bus pagaliau pristatyta. Akivaizdu, kad į nuolatinius neigiamus atsiliepimus ir klientų pretenzijas kompanija nereaguoja ir savo darbo kokybe nesirūpina.

UAB "Itella Logistics" pateiktas atsakymas.

Laba diena,

siunčiame Jums atsakymą.