Gauta prekė neatitiko nuotraukos, dydžio. Bandyta susisiekti el. Paštu ir telefonu (numeris neegzistuoja), jokio atsakoma.
Taip pat, bandyta ir grąžinti prekę per paštomatą (siunčiant į adresą ant siuntos užsakymo lipduko ir pridedant kontaktinį telefono numerį). Prekė vėl grąžinta pirkėjui.
Pirkimo suma 36,95€.
KREIPIMASIS PAČIAI ĮMONEI EL. PAŠTU
“Laba diena,
2024-01-29 buvo užsakytas lininis kostiumėlis “SHEIKH” (užsakymo nr. #M2620, užsakovas - VARDAS PAVARDĖ). Gauta prekė neatitiko nuotraukos internete, buvo per didelė nei norėta.
NEPRAĖJUS dviems savaitėms nuo siuntos gavimo (2024-02-17), siunta buvo išsiųsta į Elektrėnų MAXIMA paštomatą, su Jūsų nurodytu kontaktiniu numeriu (nes puslapyje nerašoma, kur siųsti).
Šiandien, 2024-03-12, siunta grąžinta atgal pas mane.
Taip pat, bandyta skambinti Jūsų pateiktu numeriu, kuris nėra galimas, t.y., toks numeris neegzistuoja.
Pagal Europos Sąjungos klientų aptarnavimo ir prekių grąžinimo taisykles, nepateikdami savo kontaktinio numerio, grąžinimo kontaktų pažeidžiate kliento teises.
Informuoju, jog, jeigu nebus parašyta grąžinimo paštomatu informacija ir negrąžinti pinigai - planuojama apsilankyti ir rašyti atitinkamą informacinį raštą/skundą apie L. Vitkausko individualią veiklą Vartotojų Teisių Tarnybai bei Valstybinei Mokesčių Inspekcijai.”