Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

MB "Paragrafas" | Nekokybiška prekė ir negrąžinti pinigai. MB Paragrafas ; kvietkai.lt |

Sveiki, 
Iš įmonės MB Paragrafas, kuri turi internetinę gėlių parduotuvę kvietkai.lt užsisakiau puokštę vasario 17 dienai. Iš šios įmonės jau buvau užsisakiusi puokštes du kartus ir jokių problemų neturėjau. Paskutinį kartą (trečią) užsisakiau puokštę, kurią pasirinkau jų internetiniame puslapyje ir nusiunčiau nuotrauką, kokios puokštės noriu. Puokštė buvo su vedrynais. Įmonė per facebook messengerį man parašė, kad vedrynų neturi ir paklausė ar galėtų naudoti tulpes. Aš pasakiau, kad puokštė skirta šešiašdešimtmečiui ir norėčiau ko nors įspūdingiau nei tulpės. Jiems nusiunčiau dvi papildomas nuotraukas iš jų puslapio puokščių su rožėmis, kurias jie parduoda ir konsultantas patikino, kad tuomet naudos rožes. Kai puokštę man pristatė vasario 17,  ji visiškai neatitiko nei vienos puokštės nuotraukos, kurias siunčiau konsultantui, ir atrodė labai labai prastai. Aš jiems bandžiau skambinti, rašyti Facebook messenger žinutę, bet jie mane visiškai ignoravo. Būčiau sutikusi tiesiog atvažiuoti ir pakeisti puokštę, bet jie neatsakė į jokias mano žinutes, o ir aš skubėjau, nes turėjau išvykti į kitą miestą. Nuėjus į artimiausią gėlių saloną nusipirkti naujos puokštės, aš jiems parodžiau ką gavau ir pardavėjos buvo itin nustebusios ir patvirtino, kad įmonė kvietkai.lt naudojo senas gėles mano puokštėje. Jos man ir patarė rašyti skundą. Bandžiau susisiekti su įmonė, jie telefono nekėle. Parašiau elektroninį laišką, gavau atsakymą iš direktoriaus, kad pas mane grįš ir pinigus grąžins, bet per dvi savaitės daugiau niekas negrįžo ir pinigų negrąžino. Tiesiog esu labai nusivylusi, nes tikrai norėjau išspręsti problemą geranoriškai ir nesuprantu, kodėl nebuvo sureaguota ir tiesiog pakeistos gėlės tą pačią dieną ar grąžinti pinigai. Labai prastas ir nemalonus aptarnavimas