Laba diena,
Atsitiko tokia nelaimė, kad iš internetinės parduotuvės pirmi.lt pirkau dėkliuką telefonui. Tai įvyko 2024-01-21. Užsakymo numeris SNPR017017. Užsakymo pristatymo data buvo nurodyta 2024-01-30. Bet 2024-01-30 gavau pranešimą, kad užsakymo pristatymas nukeliamas į 2024-02-05d. Paskuj gavau pranešimą , kad pristatymas nukeliamas į vasario 12-15d. Po šito nukėlimo užsakymą atšaukiau, gavau patvirtinimą, kad pinigai bus grąžinti per 14 dienų. Ramiai nusipirkau dėkliuką iš kitos eprekybos platformos - pigu.lt. Ir 2024-02-19 gaunu žinutę iš pirmi.lt , kad mano užsakytas dėkliukas bus pristatytas š mano pasirinktą paštomatą 2024 02 20. Telefonu pirmi.lt arba sinerta.lt nebendrauja. Sakykit, ponai, ką man daryti su nebereikalinga preke, kurios kaip ir nebeturėjau gauti.