Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Juoda Gilė, UAB | Pardavėjas prekės nepristatė, kreipiantis neatsako arba atsako vangiai, pinigai už prekę negrąžinti |

Šių metų sausio 11 iš įmonės Juoda Gilė, Lietuva internetinės svetainės www.gekonas.lt už 59.40 EUR įsigijau Deuter firmos kuprinę, užsakymo numeris 41715. Mokėjimas buvo atliktas per Paysera sistemą. Kuprinė buvo reikalinga artėjančiai kelionei. Pardavėjas savo svetainėje nurodo prekių pristatymo terminą nuo 2 iki 10 darbo dienų. Kadangi per 7 dienas nuo užsakymo negavau jokio pranešimo apie siuntos statusą, o kelionė jau artėjo, sausio 18 dieną parašiau pardavėjui el. laišką info@gekonas.lt pasiteirauti, ar prekė buvo išsiųsta bei jos siuntos kodą sekimui. Atsakymo negavau.  Kelionės išvakarės, sausio 30 d dar bandžiau susisiekti su pardavėju nurodytu tel numeriu su prašymu atšaukti užsakymą,  tačiau į skambučius niekas neatsakė. Vėliau gavau SMS žinutę su tekstu: "sveiki. negaliu atsiliepti, rašykite el laišku info@gekonas.lt". Per kelias minutes parašiau iš išsiunčiau tiek el. laišką su aiškiu nurodymu atšaukti užsakymą ir grąžinti sumokėtą sumą motyvuojant tuo, kad negavau nei užsakymo, nei atsakymo į mano el laišką. Tuo pačiu išsiunčiau SMS žinutės atsakymą pardavėjui. Netrukus su manimi buvo susisiekta jau telefonu, paaiškinta, kad neva sistemoje rodo, kad prekė buvo išsiųsta (siuntimo duomenys nebuvo man pateikti), paaiškinau, kad prekės negavau, ji buvo reikalinga kelionė ir kitos dienos rytą jau išvykstu. Moteriško balso savininkė pareiškė, kad netrukus su manimi susisieks. Tačiau taip ir nesusisiekė nei tą pačią nei kitą dieną, nei iki šiol. Tos pačios dienos popietę kuprinę įsigyjau kitur. Kadangi su manimi nebuvo susisiekta dėl tolimesnių įmonės veiksmų, pinigų sumos neatgavau, todėl dar vasario 1 dieną vėl susisiekiau su pardavėju elektroniniu paštu paragindama grąžinti sumokėtus pinigus, kad man netektų kreiptis į Vartotojų Teises. Iškart gavau trumpą atsakymą, kad mano užklausa buvo perduota buhalterijai (atkreiptite dėmesį, kad nebuvo prisistatyta ar nurodytas pinigų grąžinimo terminas, bet palikau standartinį 5 darbo dienų laikotarpį). Visgi, pinigų iki šiol, t.y. vasario 11tos dienos neatgavau. 
Dar vasario 7 dieną nusprendžiau paieškoti daugiau informacijos apie šią įmonę, nes tiek dėl (ne)bendravimo su klientu, tiek dėl pardavėjo pareigų nevykdymo susidarė įspūdis, kad ne tik meluojama, bet ši įmonė negalėdama pateikti prekių pasisavina pirkėjų pinigus taip sukčiaudama ir nė kiek nesibaimindama atsakomybės.  Tiek Rekvizitai.lt, Info.lt, tiek Google atsiliepimai deja parodo, kad ne aš viena tokia nukentėjusi: https://rekvizitai.vz.lt/imone/juoda_gile/atsiliepimai/. Taip pat sprendžiant iš atsiliepimų, įmonė ir toliau prekiauja bei meluoja, o komentarus savo Facebook svetainėje trina. 
Prašau atkreipti dėmesį į šią įmonę nuolat pažeidinėjančią vartotojų teises ir pagelbėti man susigrąžinti iš jų pinigus. Taip pat norėčiau, kad svetainė gekonas.lt būtų likviduota tam, kad nebebūtų pasisavinami pirkėjų pinigai. 

Prisegu dokomentus: el pašto susirašinėjimą su užsakymo duomenimis, SMS žinučių susirašinėjimą bei Paysera mokėjimo patvirtinimą. Esant reikalui galiu pateikti ir banko išrašą. Su Paysera jau susisiekiau.