Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

LaMóse | Neina susisiekti su pardavėju |

Internetinėje pard.LaMóse,pirkau suknelę.Bet buvo atsiųsta visiškai ne ta suknelė kurią buvau užsakius.Pinigus sumokėjau kurjeriui kortele 50 eu.Su jais susisiekti,buvo nurodytas internetinis adresas,bet juo parašius niekas į jį neatrašo.Jokio telef.nr susisiekimui taip pat nėra.Norėčiau susigrąžinti savo 50 eu,ir galėčiau atiduoti tą prekę,kuri man netinka.

Laba diena,

jeigu pardavėjas registruotas Lietuvoje, tai galite pateikti prašymą Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai https://www.vvtat.lt/vartotojams/kaip-pateikti-prasyma/431 , o jeigu kitoje ES valstybėje narėje, Islandijoje ar Norvegijoje, tai galite pateikti skundą Europos vartotojų centrui https://www.ecc.lt/lt/
Dėl ne ES registruotų pardavėjų galite kreiptis https://econsumer.gov/?fbclid=IwAR3XSm3rgmoslhcYdIDbCv_oNNJeQh2FCle500s9_oq3DfmzTmSbfhw5B-E#crnt