Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Prekė1.lt | dėl netinkamos prekės |

Jums 2024-01-25 pateikiau skundą dėl užsakytos prekės iš Prekė1lt (užsakymo Nr. 47434). Po skundo išnagrinėjimo, atsiliepė Prekės 1.lt atstovė, kuri pateikė nurodymus kaip turiu grąžinti prekę, t,y. jog turiu prekę išsiųsti  Omnivos paštomatą. Šiuo metu patikrinus siuntos būseną, matyti, jog jos niekas iš paštomato nepasiima. Taigi akivaizdus tyčiojimasis iš mūsų visų. Aš turėjau papildomai  sumokėti 3.29 Eur, o rezultato jokio. Esu žmogus su negalia, gaunu mažą pensiją. Patarkite kaip elgtis toliau, nejaugi nėra jokių priemonių sustabdyti tolesnį mano ir kitų vartotojų apgavystę. Kaip matyti iš daugelio skundų, matyt, jog esu ne pirmas ir ne paskutinis. Manau, jog atsakingos tarnybos turėtų inicijuoti veiklos stabdymą ir spręsti nusikalstamą apgaudinėjimą ir sukčiavimą.

Sekti siuntą

CE177951212EE

Siuntos kelias
Siunta užregistruota (2024-01-26, 06:19)
Siunta vežama (2024-01-26, 07:33)
Siunta rūšiuojama (2024-01-26, 21:47)
Siunta paštomate (2024-01-28, 13:47)
Siunta pristatyta

Prekė1.lt pateiktas atsakymas.

Sveiki, prekė buvo atsiimta ir pinigų grąžinimas yra atliktas.
Pagarbiai, Prekė1.lt komanda