Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Prekė1.lt | Neatsakinga įmonė, neapsigaukit |

Užsakyta prekė  neatitinka paskirties, užsakiau elektromagnetinį langų šildytuvą, gavau automobilio kvapuką. Susisiekiau su įmone el.paštu, kadangi telefonu nekontaktuoja. ilgai laukiau atsakymo, galiausiai nurodė kur grąžinti netinkamą prekę.
024-01-05, pn, 21:35 Viktorija | Prekė1.lt <info@preke1.lt> rašė:

Sveiki, 
Norint grąžinti prekes, jas reikėtų išsiųsti šiuo adresu:
+37068545663
Raudondvario pl. 226, 47155 Kaunas
+37062726263 (telefonu nekonsultuojame)
Arba į artimiausią OMNIVA paštomatą (Raudondvario pl. MAXIMA Omnivos paštomatas).


Sausio 8 d. išsiunčiau prekę Omnivos paštomatu, deja įmonė taip ir nepaėmė prekės iš paštomato, nors ir pati siunčiau papildomus pranešimus telefonu,dabar prekė vėl keliauja pas mane atgal, kaip suprantu jau ir grąžinimo terminas (14 d.) pasibaigė. Belieka kreiptis į vartotojų teises.

Prekė1.lt pateiktas atsakymas.

Sveiki, Irena. Į el. laišką Jums pakartotinai atsiuntėme laišką, jog pinigų grąžinimas atliktas. Pinigus už prekę grąžinome. Atsiprašome už nepatogumus. Pagarbiai, Prekė1.lt komanda