Sveiki,
rašau, norėdama oficialiai pateikti
skundą prieš UAB “Eimeta” dėl sukčiavimo
veiksmų, susijusių su mano atliktu pirkimu 15/10/2023. Esu aukščiau
minėtos transakcijos auka, kurioje norėjau įsigyti televizorių Samsung UE65BU8072 internetinėje platformoje www.eimeta.lt,
užsakymo numeris 23690, ir nesulaukiau prekių arba pinigų grąžinimo, nepaisant
kelių bandymų išspręsti šią problemą. 15/ 10/2023 dieną įvykdžiau minėtą
pirkimą per jų svetainę ir sumokėjau 514 eurus, bankiniu pavedimu. Vėliau
gavau užsakymo patvirtinimo el. laišką su numatytu pristatymo terminu 7-21 d.d.
Tačiau prekės niekada nebuvo pristatytos, ir visi mano bandymai susisiekti su
įmone naudojant susirašinėjimą elektroniniu paštu ir pokalbius telefonu buvo
bevaisiai. Esu skambinęs kelis kartus ir siuntęs
kelis el. laiškus jų klientų aptarnavimo skyriui, tačiau negavau jokio atsakymo
ar sprendimo dėl nepateiktų prekių arba grąžintos sumos. Ši bendrovės ne komunikabilumas ir nevykdymas
jos įsipareigojimų sukėlė man didelį nepatogumą ir finansinę žalą. Pridedu
kopijas pirkimo patvirtinimo, mokėjimo kvito ir visų bendravimo bandymų jūsų
nuorodai ir tyrimui. Prašau Jus nedelsiant imtis veiksmų prieš UAB “Eimeta”,
siekiant išspręsti šią situaciją ir užkirsti kelią tolesniam sukčiavimui, kuris
gali pakenkti kitiems vartotojams. Prašau
jūsų pagalbos grąžinant sumokėtą sumą už nepateiktas prekes ir užtikrinant, kad ši įmonė patirtų tinkamus
teisinius padarinius dėl apgaulingų verslo praktikų. Prašau informuoti mane,
kokius tolesnius žingsnius turėčiau imtis šioje situacijoje, ir ar reikalinga
papildoma informacija iš mano pusės,
kad padėčiau Jūsų tyrimui. Ačiū už Jūsų dėmesį
šiai problemai.